tisdag 9 april 2013

Jag är tillbaks!

Efter lång tids funderande fram och tillbaka har jag bestämt mig för att ge min gamla blogg nytt liv. Jag bytte ju till Wordpress när jag började skriva på svenska, men det har inte passat mig lika bra. Och inte många inlägg har det blivit heller. Och jag tyckte det var så trist att inte ha alla minnen på en och samma plats. Så jag tänkte att jag ska kopiera över inläggen från nya bloggen till den här istället. Språkbytet får ses som en kul liten detalj bara... Jag kan inte lova att jag kommer att skriva superofta, eller helt regelbundet. Och jag har äntligen lyckats övertyga mig själv om att det är okej. Livet är fortfarande rätt intensivt. Och bara för att jag inte skriver om allt som jag skulle vilja skriva om betyder det inte att det inte har hänt. Eller att jag inte har upplevt det helt och fullt. Hur som helst är det härligt att vara tillbaka, och att återigen ha en plats att skriva av mig lite. Hoppas på sällskap här inne!

2 kommentarer:

Helena sa...

KUL! Välkommen tillbaka!

Louise sa...

jag vill gärna läsa!